4 תשובות
אין לי מושג
אמרה שלילדןת בנות 13 14 אסור לעשן ולשתות משהו כזה לא בדיוק הבנתי אבל מה שכותבים לה זה מוגזם בטירוף כאילו מאחלים לה סרטן ומוות וזה מוגזם בטירוף
אני מכירה אותה הלם שמדברים עליה
אנונימית
היא פשוט מתנשאת רצח מעל והיא לא יודעת להביע את הדעות שלה וזה פשןט יוצא שהיא שופטת את כולם
באותו הנושא: