התחברות הרשמה

זה הגיוני להכיר מישהי מהסטיפס ? ?

31 ביולי 2021, 02:07
נושאים לשיחה    
5 תשובות
כן וטעות בעיקר לעשות את זה מנסיון
אנונימי
כן אבל בזהירות לא לבטוח על כל אחד
ל
לא יודעת-
כן
מ
מעיין כהן21
קצת מסוכן אבל כן
C
Cobien
כן
שאלוהים יעזור
באותו הנושא:
יצא לכן/ם להכיר ולפגוש מישהי/ו מפה מסטיפס?
מה הסיכויים להכיר מישהי/מישהו בסטיפס?
איך אני יכול להכיר פה מישהי בסטיפס?
זה הגיוני להכיר שבוע ולהתאהב?
מישהי רוצה פה להכיר לעומק יותר מישהו בסטיפס?
מישו פה פעם הכיר דרך הסטיפס מישהי (או הפוך) ??
נראה לכם הגיוני להכיר כאן חבר/ה ולהיפגש איתם?
הגיוני שקשה לי להכיר אנשים דרך האינטרנט או שסתם לא פגשתי אנשים שיש כימיה טובה?
הגיוני שהוא כבר הכיר מישהי אחרת?
בנים יצא לכם פעם להכיר מישהי בסטיפס ולעשות איתה משהו?
הגיוני להגיד להכיר את הטוב בכל אדם?