8 תשובות
נורמלי וחבל
כן
נורמלי וילדותי
נורמלי אבל חבל
חבלל נשיקה ראשונה זה משהו שזוכרים
אבל למי אכךת
אבל למי אכךת
נורמלי אבל חבל שזאת הייתה הנשיקה הראשונה שלך
כן אבל ממש באסה שזאת הנשיקה הראשונה שלך כי זה משהו שצריך להיות חמוד ותמים ולא במשחק עם חברים
דיי לבאס אותה, זה אחלה הכי חשוב שלא עשית את זה בכפיה או מלחץ חברתי
באותו הנושא: