3 תשובות
לי עקרו שן חלב עם הרדמה וזה כאב
אז אני חושבת שכן.
אז אני חושבת שכן.
אני לא אשקר זה כואב אבל חשוב לבוא רגוע וזה יעבור מהר.
אני עשיתי 2 עקירות שבוע אחרי שבוע ובפעם הראשונה הייתי ממש לחוצה וממש כאב לי בגלל זה או שבאמת כאב ובפעם השניה באתי יותר רגועה ועבר יותר מהר ופחות כאב
אני עשיתי 2 עקירות שבוע אחרי שבוע ובפעם הראשונה הייתי ממש לחוצה וממש כאב לי בגלל זה או שבאמת כאב ובפעם השניה באתי יותר רגועה ועבר יותר מהר ופחות כאב
עשיתי לפני כמה שנים ואיי זוכרת שבכיתי קצת אבל הייתי קטנה וגם הסיטואציה עצמה מפחידה כי השן ממש יוצאת מהשורש
באותו הנושא: