4 תשובות
לא אבל אני מציעה שלא להשתמש בזה, ככל שעובר הזמן ואת עם הכדורים את צריכה יותר ויותר ובלי זה את לא יכולה (כי הגוף בכל שלב מתרגל לכמות), כשחושבים כל זה זה כמו סמים, יש לי חברה שמשתמשת בכדורים פסיכולוגיים וזו כבר כמות מוגזמת של כדורים שהיא לוקחת
מת על כל המדענים פה בתגובות... ^

כן, הם לא רק יכולים אלא הם גם פוגעים ברובם.
נכון, הם גם נועדו לטיפול באיזושהי רמה, אבל זה כימיקלים שבצריכה ממושכת מאוד לא בריאים לאדם, לגוף ולמוח .
מזיקים לא רק למוח אלא גם לכבד, כליות ושאר מערכות הדם בגוף.