9 תשובות
כן,אובדנית ועצובה
לא
היה לי יום אחד כזה
את האמת כן עשיתי כמה דברים ואני די גאה בעצמי
זה קורה עכשיו
כל חופש גדול
אנונימית
שבועיים ברצף
אני לא יכולה לא לעשות כלום אני אמצא משהו גם אם זה תחביבים שאני אפסיק באמצא
לא, אני תמיד מוצאת מה לעשותאבל יש ימים שאני רק מקשיבה למוזיקה בלי הפסקה