29 תשובות
חברה זה יותר חזק מידידה
ידידה זה היי ביי
חברה זה קשר עמוק יותר
שואל השאלה:
ומה ההבדל בין חברה לאשה?
אנונימי
יש שני פירושים לאישה-
הראשון- המגדר אישה
השני- כמו האישה שלי, אישתי שזה יותר בת זוג אבל ממש ממש חזק יש כאלה משתמשים בזה רק אחרי הנישואים
שואל השאלה:
מה ההבדל התכני בינהם?
אנונימי
בין הראשון לשני? כיאלו במה שאני כתבתי או 'אתה מתכוון מבחינת התנהגות?
שואל השאלה:
בין אשה נשואה לחברה
אנונימי
ערכתי: לפעמים משתמשים במילה חברה כבת זוג אבל זה נורא מבלבל כי יש גם חברה כמו החברה הכי טובה וגם חברה כבת זוג
שואל השאלה:
אני לא מתכוון לחברה כבת זוג
אנונימי
אז אישה היא יותר קרובה, היא הבת זוג וחברה קרובה אבל קצת פחות
שואל השאלה:
אבל שניהם מקיימים יחסי מין?
אנונימי
לא, עם אישה מקיימים יחסי מין, אתה יכול גם עם חברה כסטוץ אבל אם יש לך אישה אל תשכב עם חברה
שואל השאלה:
^^אבל לפני שיש לי אשה אני כן יכול לשכב עם החברה?
אנונימי
אם זה בהסכמה כן יש דבר כזה שנקרא יזיזים
שואל השאלה:
אז למה להתחתן אם גם קודם אני יכול לקיים יחסי מין?
אנונימי
^ להתחתן זה לא רק יחסי מין
שואל השאלה:
רק בשביל להביא ילדים ?
אנונימי
לא, מתחתנים בגלל אהבה אפשר לעשות ילדים בלי להתחתן
שואל השאלה:
יש אהבה גם קודם , מה ההבדל?
אנונימי
יש אנשים שרוצים להתחתן כי זה התחייבות שהם יאהבו אחד את השנייה לנצח
שואל השאלה:
אבל אנשים גם מחליפים אשה כמו גרביים
אנונימי
לכן הם לא יתחתנו כנראה
חתונה יכול להיות גם בשביל סתם לחגוג את האהבה שלכם, לפחות מבחינתי
ובת זוג זאת מישהי שאתה נמשך אליה מינית ורומנטית, אתם מתנשקים, ומקיימים יחסי מין (באיזה שהוא שלב)
ידידה זה כמו חבר בן, רק עם פחות נגיעות
אנונימית
שואל השאלה:
נערה מתבגרת *לא*
אבל אנשים כן מתחתנים?
אנונימי
כן אבל לא מי שבאופי שלו להחליף נשים כמו גרביים
^אבל גם כאלה מתחתנים במלא מהמקרים כי אכפת להם מהסטטוס שלהם בחברה או שהם מתאהבים

כנראה שלהם יש יותר סיכויים להתפתות לבגוד
שואל השאלה:
המציאות היא שהרבה אנשים לא מחזיקים הרבה שנים יחד ובכל זאת מתחתנים
אנונימי
חברה זה עמוק יותר מידידה
^^ נכון אבל עדיין זה היסוד של זה