13 תשובות
אני בוכה מסרטים. כי זה מרגש ועצוב
ממ שלא בוכה אין לו רגשות
תראי אני לא ממליצה לבכות אם זה לא בא לך לבד, נסי להירגע פשוט ולהיות נינוחה ולהתחיל לחשוב על הדבר שמעציב אותך ולשחרר את זה ממך, אם זה לא פועל אני מניחה שאת יכולה לנסות לבהות משהו עד שיצאו לך דמעות ואז משם פשוט תשלבי את הרגש בזה,
למרות שכמו שרשמתי לא הכי ממליצה לך.
I:
תשמעי שירים עצובים
תדברי על מה שכואב לך
תכתבי את מה שכואב לך
שואל השאלה:
אני מנסה ושום דבר לא עוזר
איך לחזור להרגיש רגשותת
הכל נאבד
הכל.
שמחה עצב הפתעה כעס אין כלום
הכל פשוט ריק ואדיש
אנונימית
שואל השאלה:
פנס בעין? איך מה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתהה
אנונימית
תחשוב שמישהו שאתה אוהב מת
אמבטיה חמה לעצום עיניים להרגעה לחשוב על מה את רוצה לבכות (דברים שקרו לך) ולתת לדמעות לצאת
תראי נס בתה שבע או החיים יפים מקווה שעזרתי
אשמח לפרח
אמבטיה חמה, ארוכה
מוזיקה עצובה


לדבר עם אנשים, לפרוק. להוריד מעצמך. זה עוזר.
בלבלת אותי
כי מי בוכה מסרטים אחי