8 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה לך!! באמת שהרגעת אותי לא היה לי עם מי לברר בשעה כזאת
אנונימית
הכי בכיףף 3>>
זה אינפקציה היה לי בדיוק עכשיו זה עבר פשוט תשימי משחה ועל תיגעי עם ידיים מלוכלכות עדיף שלא תיגעי בכלל וגם תחטאי עם מי מלח
אל תגעי בזה במיוחד לא עם ידיים מלוכלכות פשוט תכיני מי מלח תשטפי ידיים קחי מקל אוזניים ותחטאי את העגיל בזהירות, זו בסהכ אינפקציה אל תדאגי
זה אינפקציה חח הכל טוב, תקפידי לחטא את האיזור במי מלח סטריליים (אפשר לרכוש בסופר פארם) ואל תגעי שם עם ידיים מלוכלכות.
שואל השאלה:
חשבתי שזה חצקוןן וניסיתי לפוצץ וקראתי שאסור ואני ממש מתחרטת ואני לא מפסיקה לבכות זה ממש מסוכן?? מרחתי עכשיו משחה
אנונימית
לאא גם לי יש את זה בול אל תדאגי תטפלי במי מלח ושימי משחה הכל טוב
זה אינפקציה, היה לי גם באוזן. פשוט שימי משחה, אל תגעי בזה לפני שאת שוטפת ידיים והכל יהיה בסדר. אם את נורא מודאגת את יכולה ללכת לרופא/ת עור. באופן כללי ומניסיון אישי שלי, אם את מחפשת באינטרנט את יכולה למצוא דברים סופר מלחיצים על עגילים, יש אתרים שמגזימים.
באותו הנושא: