5 תשובות
זה לא מפחיד , ראיתי את זה בכיתה ג ששיעמם חי אחרי בית ספר אצל סבתוש
עדיף גינגי!
אני ממש ממש אהבתי את הסרט מאוד מותח ומעניין, ושמעתי שיוצא חלק 2
כן זה טוב, לא ממש זוכרת עד כמה זה מפחיד, לא ממש מפחיד אני מניחה, אבל הקונספט מגניב
אמרו שכן