8 תשובות
רגע היית במצב אנונימי בגוגל ? או שהיית במצב אנונימי בשאלה עצמה?
מצב אנונימי עדיין משוייך למשתמש שלך, ל105 אין בעיה לזהות דברים כאלה
כי המערכת מזהה דברין שיכולים להוביל לפגיעה במציאות ומעדיםה לשלוח משטרה סתם מאשר שיקרה משהו
שואל השאלה:
^אז זה לא אנונימי
אנונימי
זה אנונימי רק כלפי הגולשים באתר אתם חייבים להבין את זה, הרי זה עדיין מקושר למשתמש ואפשר לתת פרחים ומקבלים התראות ויש כתובת ip לכל תגובה ועל פי זה לא בעיה לאתר
אמלה מה-
שואל השאלה:
בשאלה עצמה
אנונימי
שליי^
היא הייתה בשאלה עצמה