2 תשובות
אין לך ממה לפחד אני בת 15 ועשיתי את שני החיסונים לא מזמן
זה בדיוק אותו דבר ואפילו פחות כואב
קטן עלייך סיס❤
N_E
אין מה לפחד. התחסנתי בשניהם.
ביום הראשון של החיסון השני הייתי טיפה עייפה, והמקום של החיסו כאב בערך יומיים, אבל אחרי זה לא הרגשתי כלום.
אם את בכללי מפחדת ממחטים: תגידי את זה לאח\ות שמחסן\ת אותך, תסתכלי לכיוון הנגדי מההתחלה ועד הסוף, תנשמי עמוק ורגוע, ותאמיני לי זה יגמר לפני שבכלל תשימי לב.
מה בדיוק מפחיד אותך בחיסון?