8 תשובות
יש אנשים שנולדים ככה , גם בת דודה שלי , אני לא חושב שזה משפיע יותר מידי בכללי בני אדם יכולים להסתדר עם כליה אחד זה למה אפשר לתרום אבל אם יקרה משהו לכליה שלה זה יהיה בעייתי כי אין לה גיבוי כמו לרובנו
שואל השאלה:
רגע אז היא הייתה חולה ואז הוציאו לנ כליה? ובמה היא הייתה חולה? ובאמת קראו לה נויה? חח
אנונימי
לא היא נולדה ככה , אני לא יודע אם היא הייתה חולה או אם קוראים לה נויה אבל היא פשוט נולדה עם כליה אחד במקום 2 .
אני לא חושב שיש לה בעיות עם זה , זה בעייתי רק אם קורה משהו לכלייה כי אז צריך השתלה
שואל השאלה:
סבבה תודה. וואי אבל באסה להיוולד ככה פתאום יהיה לה חלילה בעיה בכליה היא בבעיה קשה
אנונימי
לא חושב שזאת בעיה כל כך קשה , כמובן שעדיף שזה לא יקרה אבל לרוב בני האדם יש 2 כליות ככה שיש הרבה מאיפה להביא , למרות שאני לא חושב שכל אחד יכול לתרום כילה בשבילה.
זה משהו שקשור למערכת החיסון שמזהה את זה כתוקף או משהו אני לא ממש מבין בזה...
שואל השאלה:
שמע באופן כללי ( ממה שאני יודע 5 יחל פיזיקה ) איבר זר אם עושים פתיחה טובה של כלי הדם יכנס באופן תקין אבל תמיד יש סיבוכים עד שנהיה איחוי כמו זיהומים קטנים וכאלה אבל זה שטויות במקסימום ניתוח קטן לנקות, וזה תקף גם על אברים שלא היו בגוף. ועוד במיוחד איבר מוכר בגוף אפילו שהוא לא מזוהה מאותו הגוף הוא יגיב יחסית בסדר.
אנונימי
אז לפי מה שאתה אומר ואגב גם אני רוצה להיות 5 יחידות פיסיקה , בכל מקרה זה לא נשמע כאילו זה מצב שיכול להוות סכנה ממשית לחיים שלה , היא גם עשירה זה יהיה לה יותר קל
שואל השאלה:
אה לא לא סליחה אני 5 יחל ביולוגיה התבלבלתי. זה מסוכן אבל עם הכסף שלה במקרה הצורך היא תעשה השתלה בחול, ובלי קשר לזה שהיא סלבס אז היא תוקפץ לפנים רשימת ההמתנה. וזה כן מסוכן אם נוצרת בעיה אבל זה יכול לקרות בגיל מבוגר לכליות בדרך כלל נוצר נזק בגילאים ממש מבוגרים.
אנונימי