7 תשובות
כן
אני לא חושב שזה תקין מבחינת עברית. אני לא בטוח שזה מה שהיא התכוונה
שואל השאלה:
^אבל מה הסיבה?
^אבל מה הסיבה?
אנונימי
קצת השתגעה ורוצה שיפנו אליה ברבים
אז מה הקשר לשון רבים? וגם אתן שיחקתן זה בנקבה אז זה אומר שאת נקבה גם ככה
שואל השאלה:
למה את לא מרגישה משתייכת למינים האלו?
למה את לא מרגישה משתייכת למינים האלו?
אנונימי
שואל השאלה:
ואם אפשר לשאול, ההורים שלכן (תיקנתי לשלכן) יודעים על זה?
הם גם קוראים לכן בצורת פנייה כזאת?
ואם אפשר לשאול, ההורים שלכן (תיקנתי לשלכן) יודעים על זה?
הם גם קוראים לכן בצורת פנייה כזאת?
אנונימי
באותו הנושא: