7 תשובות
אם לא תתעסקי איתה לא תהיה לך,
את יכולה גם לשים קרם נגד כוויות
שואל השאלה:
מה זאת אומרת להתעסק איתה? ומה עושים אם יש שלפוחית?
אל תגעי! קרה לי באף וזה היה נראה נוראי יעבור לך אל תגעי
קרה לי באצבע ובמצח לא כיף
^^ לקלף, לגרד, לגעת, זה יגרום לך לגירוי וזה מה שגורם לצלקת
שלפוחית שנוצרת מכוויה כדאי לעטוף אותה בתחבושת נקייה כדי שזה לא יזדהם.
היי איך את
שואל השאלה:
הצלקם מתחילה להיעלם תודה