7 תשובות
אם לא תתעסקי איתה לא תהיה לך,
את יכולה גם לשים קרם נגד כוויות
את יכולה גם לשים קרם נגד כוויות
שואל השאלה:
מה זאת אומרת להתעסק איתה? ומה עושים אם יש שלפוחית?
מה זאת אומרת להתעסק איתה? ומה עושים אם יש שלפוחית?
אל תגעי! קרה לי באף וזה היה נראה נוראי יעבור לך אל תגעי
קרה לי באצבע ובמצח לא כיף
^^ לקלף, לגרד, לגעת, זה יגרום לך לגירוי וזה מה שגורם לצלקת
שלפוחית שנוצרת מכוויה כדאי לעטוף אותה בתחבושת נקייה כדי שזה לא יזדהם.
שלפוחית שנוצרת מכוויה כדאי לעטוף אותה בתחבושת נקייה כדי שזה לא יזדהם.
היי איך את
שואל השאלה:
הצלקם מתחילה להיעלם תודה
הצלקם מתחילה להיעלם תודה
באותו הנושא: