8 תשובות
כל נסיעה אמור לרדת לא?
מה הכוונה? כל פעם שאת עולה על אוטובוס את צריכה לשלם ולהעביר את הרב קו
תגידי לנהג באיזו תחנה את יורדת כדי שיתאים את העלות
^ יש מעבר חופשי ברב קו שכשאת משלמת על נסיעה באוטובוס יש לך שעה וחצי שהנסיעות הבאות יהיו בחינם, שזה מסתיים משלמים כרגיל
צריך להגדיר את זה לפני בכרטיס או שזה אוטומטי לכולם?
תלוי באיזה עיר ובאיזה איזור את נמצאת:)
^^ כנראה שאת גרה באיזור קטן שאין בו מעבר
בירושלים נגיד ברגע שאת עולה על האוטובוס ומשלמת יש לך 90 דקות מעבר חופשי בירושלים בין הקווים, בגלל שזו עיר גדולה:)
^^^ אוטומטי לכולם
באותו הנושא: