6 תשובות
מה פתאום! חס וחלילה
אני מאמינה שהכל יהיה בסדר ושתרגישי טוב. אם חלילה תחווי קלקול קיבה תלכי למיון ויטפלו בך שם. תרגישי טוב :)
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה! ❤
אנונימית
בשמחה!!
זה בעיה כי יש בשר וחלב
emr
emr, אתה טועה. היא לא אכלה תולעת והיא בטוח לא צריכה להקיא בגלל זה