9 תשובות
לא זה לא מסוכן אני חושבת...
אני עושה את זה הרבה פעמים.
אני עושה את זה הרבה פעמים.
לא, זה לא מסוכן אין לך ממה לפחד.
לא, הוא יבוא שוב. אל תעשי את זה , זה לא בריא
לא הכל טוב
שואל השאלה:
זה קרה לי בטעות חחח לא התכוונתי לבלוע אןתו
זה קרה לי בטעות חחח לא התכוונתי לבלוע אןתו
אנונימית
היא מתכוונת לפשוט לעצור אותו לול ^
תזהרי שלא יתפוצץ לך האף ותיראי כמוני
שואל השאלה:
עשיתי כאילו אפצי פנימי. הוא יצא לי אבל בשקט
עשיתי כאילו אפצי פנימי. הוא יצא לי אבל בשקט
אנונימית
מה זה לבלוע אפצי, זה לעצור אפצי
ועדיף לא לעשות את זה
ועדיף לא לעשות את זה
באותו הנושא: