9 תשובות
את בבית? מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי
תתקשרי לחברה בבקשה
שואל השאלה:
עכשיו הגעתי הביתה , אבל מה זה היה יכול להיות??
אנונימית
שואל השאלה:
אני יכולה להישבע שלא היה שם אף אחד!
אנונימית
אולי חיה חתול כלב או שמישהו הסתתר
יש אפליקציה למצבים כאלה safeup
וואי! לא יודעת מה זה אבל זה לא נשמע חוויתי... אל תלכי שם לבד, ובעיקר לא בלילה...
יכול להיות שפעם שמעת על סיפור מפחיד או משהו שקרה שם? אם כן, כנראה זה בגלל זה...
אז כנראה סתם דמיינת, אל תדאגי
אם את לא מרגישה טוב קחי כדור או תנסי לישון
לכי להר לבית ואל תקחי סיכון
אם את מתקשה לנשום תנשמי לאט בקצב של 4 שניות פנימה ו4 שניות החוצה
זה ישמע מאוד מפגר אבל באמת יש סיכוי שבאזור הזה יש רוח..
אנונימי