7 תשובות
אהלן, ראשון-שלישי? איזה מחוז? סתם מתעניין
בכל מקרה, אין לך מה לפחד, זה כיף, ה עם חברים, יש אחלה אוירה וזה עובר מהר חח
בכל מקרה, אין לך מה לפחד, זה כיף, ה עם חברים, יש אחלה אוירה וזה עובר מהר חח
שואל השאלה:
מחוז דן וכן ראשון עד שלישי!! אני בשוק שאני הולכת בכלל
מחוז דן וכן ראשון עד שלישי!! אני בשוק שאני הולכת בכלל
חח אני ביהודה, אין לך מה לדאוג, אני מדריך שנה שניה וכבר בתנועה 9 שנים, יהיה לך כיף. איזה שבט את?
שואל השאלה:
אנוכי שבט מפעלים , רגע אז אתה אומר שאתה הולך לטיול או לא?
אנוכי שבט מפעלים , רגע אז אתה אומר שאתה הולך לטיול או לא?
בטח שאני יוצא, אני גם מדריך מעפילים;)
אבל אנחנו מחוזות שונים, סיכוי קטן שניפגש אולי ביום השלישי
שואל השאלה:
בלי נדר!!! תעדכן3>
בלי נדר!!! תעדכן3>
באותו הנושא: