7 תשובות
אהלן, ראשון-שלישי? איזה מחוז? סתם מתעניין
בכל מקרה, אין לך מה לפחד, זה כיף, ה עם חברים, יש אחלה אוירה וזה עובר מהר חח
שואל השאלה:
מחוז דן וכן ראשון עד שלישי!! אני בשוק שאני הולכת בכלל
חח אני ביהודה, אין לך מה לדאוג, אני מדריך שנה שניה וכבר בתנועה 9 שנים, יהיה לך כיף. איזה שבט את?
שואל השאלה:
אנוכי שבט מפעלים , רגע אז אתה אומר שאתה הולך לטיול או לא?
בטח שאני יוצא, אני גם מדריך מעפילים;)
אבל אנחנו מחוזות שונים, סיכוי קטן שניפגש אולי ביום השלישי
שואל השאלה:
בלי נדר!!! תעדכן3>