15 תשובות
ככה זה מעכשיו
אז תתחסני גברת
לכי להתחסן
שואל השאלה:
ואני צריכה לשלם על בדיקה ? כל פעם 100 שקל? מי מת?
אנונימית
שואל השאלה:
אל תגידו לי להתחסן לא להתחסן קודם כל אסור לי להתחסן בגלל בעיה בריאותית דבר שני אני רואה איך החיסון עוזר
אנונימית
אין מה לעשות, זאת הדרך היחידה לצאת מהקורונה.
שואל השאלה:
מה אכפת לי מהקורונה? אני שואלת על מסעדה
אנונימית
אפשר להכנס למקומות או אם תו ירוק או אם תשובה שלילית
זה כדי שלא תסכני אנשים בסיכון
שואל השאלה:
אבל אני בסיכון בעצמי סו..
אנונימית
אז אם את בסיכון בעצמך מותר לך לסכן אנשים אחרים בסיכון? זה לא עובד ככה
חוץ מזה החוק נועד לשמור גם עלייך
אנשים בסיכון הם אנשים שהקורונה יכולה להרוג אותם, לא אנשים שיכולים להדבק
שואלת השאלה רוב המחוסנים שנדבקו היה להם קורונה קלה וזהו
אבל עדיין עדיף להתחסן ואם את לא יכולה תפני לרופא משפחה תראי מה יש לעשות בנידון
כותבת השאלה - את צודקת ב100%.
מי שלא התחסן הממשלה גורמת לו לחשוב שהוא אזרח סוג ב' שלא יכול להיכנס לא לקולנוע, למסעדות וכו
אנונימית
שואל השאלה:
עובדה ש90% מחוסנים נדבקו אז גם אתם סיכון
אנונימית