3 תשובות
אני כבר שנתיים מחמצנת והכל טוב זה לא הורס
הוא כן יהרס אבל זה בסדר יש קרמים שעוזרים לזה יש המון שעוזרים לדברים כאלו
לך על זה זה אחד היפים חימצון של בלונד
השיער כנראה יהיה מאוד יבש אבל זה תלוי אם תטפל בו אז הוא יהיה בסדר
והחמצון הורס תשיער מן הסתם אבל תמיד שיער צומח אז לדעתי זה בסדר