5 תשובות
שואל השאלה:
הן בנות 11 ו9
אני מניח שזה יעבור עם הזמן, יש לי גם כן אחות בת 10 שרבה איתי המון וגם אחות בת 16 שבעבר רבתי איתה והיום אנחנו חברים הכי טובים. הזמן הוא הפיתרון הכי טוב, וכמובן לריב כמה שפחות. למצוא את הטוב באחר ולקנות זה לזו מתנות פה ושם יועיל!

בעבר היה גם לאחותי מאין משבר חברתי (לא אכנס לזה) והיא פנתה אלי לעזרה, וזה חיזק את הקשר שלנו מאוד ולכן אני גם ממליץ לחזק זה את זה ליצור מצב שבו נוח אחד לשנייה.

בהצלחה (:
גילאים? זה מאוד תלוי.
שואל השאלה:
תודה רבה