60 תשובות
אני מסבא טוביה
אנונימי
מהמורות שלי
מאמא שלי אני חושבת כרגע
או פשוט מעצמי.
או פשוט מעצמי.
אנונימית
אקסית
אני מניחה שמבחירות שביצעתי..
הממ כן.. אני פגעתי בעצמי הכי הרבה חח
הממ כן.. אני פגעתי בעצמי הכי הרבה חח
מהחבר הכי טוב הקודם שלי שפשוט ניתק איתי כל קשר והלך לבנות שיורדות עליי
אחותי
אבא שלי ואחותי
אנונימית
מעצמי
אנונימית
מאמא שלי... כל המשפחה שלי תאמת
אנונימית
אבוש
ממזל מאזניים
אנונימית
החבר הכי טוב שלי
אקסית
אבא
וכרגע מהחברה הכי טובה:(
וכרגע מהחברה הכי טובה:(
אנונימית
חברה טובה
עריכה: תאמת שמהאקסית שלי היא פשוט שיחקה צי ברגשות שבוע ואז היא נזכרת להודיע לי שיש לה מישהו אחר שהיא אוהבת יותר רצתי להת*בד באותו רגע
חברות.
מהקראש שהיה לי
אנונימית
ממישהי מלפני המון זמן לפני שלוש שנים
ששיחקה בי פיתחתי רגשות כלפיה
היא הראתה עניין והרגשתי ממש טוב
ושזה הולך לכיוון טוב ואז פשוט התחילה לסנן
ולהיות כזאת מטומטמת, אבל בסדר היום זה שונה אני יודע לזהות מי משחקת ומי לא מתבגרים עם הזמן
ואם נופלת עלי שכן אני פשוט מתעלם ממנה
כאילו אוויר.
ששיחקה בי פיתחתי רגשות כלפיה
היא הראתה עניין והרגשתי ממש טוב
ושזה הולך לכיוון טוב ואז פשוט התחילה לסנן
ולהיות כזאת מטומטמת, אבל בסדר היום זה שונה אני יודע לזהות מי משחקת ומי לא מתבגרים עם הזמן
ואם נופלת עלי שכן אני פשוט מתעלם ממנה
כאילו אוויר.
ילדים שהיו איתי בחטיבה לפני שעברתי כיתה
ההורים שלי
נראלי אבא שלי או חברה שלי.
הלכתי עם אבא שלי מכות.
וחברה שלי החליטה שאנסתי אותה
הלכתי עם אבא שלי מכות.
וחברה שלי החליטה שאנסתי אותה
חברה שלי
אמא שלי
מכותב אקראי
הצבא..
אנונימי
מישהי שחשבתי שהיא חברה שלי אבל היא רבה איתי ממש ברמה שאנחנו כבר לא מדברות
משפחה וילדים
אנונימי
מאבא שלך
אנונימי
אמא שלי, אני
חברות שלי כנראה
חברות הכי טובות לשעבר, בנים שהייתי בקטע שלהם, אמא שלי, אח שלי הגדול, וממני (כי הייתי פוגעת בעצמי)
אנונימית
למה כולם זה מבן אדם מסוים, אני נפגעתי מהחיים
מעצמי,ילדים שהיו איתי ביסודי,ילדים שבכיתה איתי,הורים,משפחה.
"חברות" שלי
משפחה
מהילדים בכיתה שלי לשעבר
והאמת שגם מעצמי...:/
משפחה
מהילדים בכיתה שלי לשעבר
והאמת שגם מעצמי...:/
אף אחד
אהבה ראשונה
מעצמי
אמא שלי וחבר שלה. אה שלא נציין שאני גרה איתם עוד :/
ההורים שלי
מעצמי
אנונימית
עצמי
עשיתי ככ הרבה בחירות לא נכונות בחיים
עשיתי ככ הרבה בחירות לא נכונות בחיים
אבא שלי
אנונימית
המנהל לשעבר שלי ימח שמו שישרף
אני חושבת שבהתחלה זה היה הבן אדם הזה, אבל אחר כך פשוט נפגעתי מהקשר איתה ומעצמי שדרשתי מעצמי יותר מדי ונשארתי שם.
אממ... נראלי שמאמא שלי
מאימוש3>
אמא
אנונימית
מכולם
אבא שלי ומני
ממני
מישהי אמרה לי זבל , אאוץ'
מעצמי
מהחיים האלה
מהחיים האלה
אנונימית
מורות שהיו לי בבית ספר, בנים.. :(
מאבא , והילדים מהבית ספר
מעצמי
"אנחנו האויב הכי גדול של עצמינו"
אני המצאתי את המשפט הזה
ואני חושבת שהוא מאוד נכון
"אנחנו האויב הכי גדול של עצמינו"
אני המצאתי את המשפט הזה
ואני חושבת שהוא מאוד נכון
אבא
מההורים
אנונימית
באותו הנושא: