9 תשובות
שואל השאלה:
אני לא אוהבת להתאפר וזה גם סתם יעשה לי יותר ח קונים
אני לא אוהבת להתאפר וזה גם סתם יעשה לי יותר ח קונים
אנונימית
יש משחה שנקראת סקארלס והיא לצלקות
או שתלכי לרופא עור והוא יתן לך משהו לצלקות
או שתלכי לרופא עור והוא יתן לך משהו לצלקות
^ היא אמרה צלקות....
סבבה.. הגבת אבל זה לא עוזר לה.. היא לא אוהבת איפור זה סתם יחמיר לה את המצב מה הקשר ללקבל את זה..
אני מכיר את זה על אישי... היה לי פיגוע על הפרצוף שישה חודשים עד שהפסקתי עם הטיפול
אבל היא לא רוצה את זה מלחתכילה אז אם היא תגרום לעצמה לחצקונים זה לא באמת עזר לה כי הצלקות ישארו רק יתווספו חצקונים לתמונה וזה סתם יהיה חמור יותר
מבין את הרצון לעזור אבל זה לא כלכך עוזר לה עם מה שהיא צריכה
אבל היא לא רוצה את זה מלחתכילה אז אם היא תגרום לעצמה לחצקונים זה לא באמת עזר לה כי הצלקות ישארו רק יתווספו חצקונים לתמונה וזה סתם יהיה חמור יותר
מבין את הרצון לעזור אבל זה לא כלכך עוזר לה עם מה שהיא צריכה
ממליצה לך ללכת לרופא עור והוא בטח יגיד לך לקחת כדורים
אני גם מתחילה לקחת קוראים להם ראקוטן
פשוט לי יש צלקות ועד לפני כמה זמן שמתי משחה וזה ממש עזר לחצקונים אבל לצלקות לא
הכדורים הם חזקים. תקבלי פטור מספורט, יהיה לך עור יבש נורא, בהתחלה יהיה לך התפרצות של חצ'קונים, ואת תצטרכי לעשות כל חודש בדיקת דם
אבל זה שווה את זה כי את לוקחת את זה בין 6-8 חודשים ואז אין לך יותר חצקונים לכל החיים
(יהיה לך פה ושם אבל לא כמו עכשיו)
את כתבת שאת לא אוהבת להתאפר אבל אל תדאגי אם תקחי את הכדורים ותתאפרי זה לא יזיק לך כי גם ככה הכדורים חזקים מאוד
מה שהכדורים עושים הם בעצם מסדרים לך את העור. כלומר, עושים סוג של ריסט לעור כדי שהוא לא יהיה עור של אקנה
זה עוזר לצלקות גם בגלל שכמו שאמרתי העור נהיה יבש, ואז העור יורד מן הסתם ואז יש עור חדש למטה, וזה גורם לעור שלך להחלף יותר מהר ככה שהעור המצולק לאט לאט נעלם
אם את לא רוצה כדורים יש משחה שהיא עם מרשם וקוראים לה אפידואו
אם יש לך שאלות את מוזמנת לשאול אותי
אני גם מתחילה לקחת קוראים להם ראקוטן
פשוט לי יש צלקות ועד לפני כמה זמן שמתי משחה וזה ממש עזר לחצקונים אבל לצלקות לא
הכדורים הם חזקים. תקבלי פטור מספורט, יהיה לך עור יבש נורא, בהתחלה יהיה לך התפרצות של חצ'קונים, ואת תצטרכי לעשות כל חודש בדיקת דם
אבל זה שווה את זה כי את לוקחת את זה בין 6-8 חודשים ואז אין לך יותר חצקונים לכל החיים
(יהיה לך פה ושם אבל לא כמו עכשיו)
את כתבת שאת לא אוהבת להתאפר אבל אל תדאגי אם תקחי את הכדורים ותתאפרי זה לא יזיק לך כי גם ככה הכדורים חזקים מאוד
מה שהכדורים עושים הם בעצם מסדרים לך את העור. כלומר, עושים סוג של ריסט לעור כדי שהוא לא יהיה עור של אקנה
זה עוזר לצלקות גם בגלל שכמו שאמרתי העור נהיה יבש, ואז העור יורד מן הסתם ואז יש עור חדש למטה, וזה גורם לעור שלך להחלף יותר מהר ככה שהעור המצולק לאט לאט נעלם
אם את לא רוצה כדורים יש משחה שהיא עם מרשם וקוראים לה אפידואו
אם יש לך שאלות את מוזמנת לשאול אותי
יש סרומים וקרמים מיוחדים לפנים שמעלימים צלקות וכתמים על הפנים, יש חברה חדשה ממש טובה בסופר פארם בשם the inky list ויש להם לדוגמא סרום ויטמין c או niacinamide שאמורים לעזור. בסניף שלי היה חוברות קטנות בדוכן של החברה שאת יכולה לקרוא ולדעת מה יותר מתאים לך (: בכללי ממליצה לחקור על זה באינטרנט
תרופת סבתא מומלצת,
מסיכת עגבנייה ושום:
מתכון זה מתאים לטיפול הן בפצעי בגרות והן בעור שמן עם נקבוביות פעורות
מרסקים עגבנייה ומערבבים עם 4 שיני שום כתושות
במקרה של פצעי בגרות מניחים את הרסק באופן נקודתי על הפצעים משאירים למ"ס שעות כל יום
מסיכת שזיפים:
מסיכה חזקה המתאימה לטיפול באקנה
1/4 קילו שזיפים
כפית שמן שקדים
מרתיחים את השזיפים במים, מסננים, מוציאים את הגלעינים ומועכים היטב
מערבבים עם שמן השקדים עד לקבלת משחה עבה
מורחים על פנים נקיות למשך 20 דקות
שוטפים במים פושרים ואח"כ במים קרים
מסיכת עגבנייה ושום:
מתכון זה מתאים לטיפול הן בפצעי בגרות והן בעור שמן עם נקבוביות פעורות
מרסקים עגבנייה ומערבבים עם 4 שיני שום כתושות
במקרה של פצעי בגרות מניחים את הרסק באופן נקודתי על הפצעים משאירים למ"ס שעות כל יום
מסיכת שזיפים:
מסיכה חזקה המתאימה לטיפול באקנה
1/4 קילו שזיפים
כפית שמן שקדים
מרתיחים את השזיפים במים, מסננים, מוציאים את הגלעינים ומועכים היטב
מערבבים עם שמן השקדים עד לקבלת משחה עבה
מורחים על פנים נקיות למשך 20 דקות
שוטפים במים פושרים ואח"כ במים קרים
^^ משחות עם מרשם רופא כן, אומר את זה עוד פעם ממקרה אישי שהיה לי וסקארלס העלים לי את הצלקות השתמשתי איזה פעם פעמיים וזה העלים לגמרי
באותו הנושא: