התחברות
הרשמה
שמתי עדשה בעין שמאל והיא ממש מציקה לי בעין, הוצאתי אותה ושמתי אותה בתמיסה והחזרתי לעין וזה עדיין מציק
זה מרגיש כאילו יש לי שערה בתוך העין
ובדקתי את העדשה והיא לא קרועה או משהו
ממה זה יכול להיות?
28 ביולי 2021, 10:57
עיניים
עדשות מגע
ראייה
עדשות
רפואת עיניים
2 תשובות
רגישות לתמיסה או שריטה בעין או דלקת... תנוחי מעדשות כמה ימים ותראי עם עובר. אם מחמיר - לגשת לרופא
א
אלי גל -מדריך לשיפור הראייה
אני משתתף בצערך.
ת
תינוק המיונז הלא הטרוסקסואל
באותו הנושא:
הרכבתי עדשות מגע ביום שישי שעבר ישר הסתגלתי לעדשה בעין ימין אבל העדשה בעין שמאל מציקה לי מרגיש שיש לי משהו בפנים.
שמתי עדשה בצד שמאל זה בסדר להוציא ולהשים בעין ימין?
שמתי עדשות (צבעוניות) אתמול בערב פעם ראשונה ועין ימין שלי ממש מציקה לי
עדשות - אם המספרים הם בעין ימין 1.00 ובשמאל 1.25 זה אומר שממש לא רואה טוב ?
תקשיבו קניתי עדשות צבע וקרה לי משהו מוזר איך שאני פותחת שמתי בעין ועדשה של עין שמאל ישבה בסדר על העין אבל העדשה של עין
אני חדש בעדשות, זה היום השני שלי איתם. שמתי למשך עשר דקות ואז הרגשתי כאילו נכנס לי משהו לעין שמאל והוצאתי את העדשה.
או מי גאד פליז תעזרו לי אני שמתי עכשיו עדשה בעין ימין וכששמתי בעין שמאל אז כאב לי כי כנראה היה לכלוך או משהו המשך למטה
שמתי עדשות וזה מציק לי בעין כמה שניות ואז מפסיק.זה בסדר שזה קורה?
מה יקרה אם אני אשים את העדשה של עין שמאל בעין ימין?
ניתקע לי עדשה בעין והיא לא יוצאת מה לעשות?
אפשר לשים עדשה של עין ימין על עין שמאל?