66 תשובות
זה באמת ממש ממש יפה
עפתי על זה
אבל זה נראה לי יותר מתאים לנשים.. לא יודעת אל תהרגו אותי
עפתי על זה
אבל זה נראה לי יותר מתאים לנשים.. לא יודעת אל תהרגו אותי
לגיטימי לגמרי זה מהמם. וואלה תלבש אני לא רואה שום סיבה למה לא. לבגדים אין מגדר וזה ליטרלי מהמם אז למה רק לנשים מותר ללבוש את השמלה הזאת? (:
לא מוזר לדעתי, אם אתה אוהב את זה אז זה מקסים.
כן, יהיו תגובות רעות אבל לאנשים תמיד יש משהו רע להגיד. הכי חשוב שתהיה שלם עם המראה שלך ועם הלבוש שלך.
כן, יהיו תגובות רעות אבל לאנשים תמיד יש משהו רע להגיד. הכי חשוב שתהיה שלם עם המראה שלך ועם הלבוש שלך.
אם יש לך מלא ביטחון וכוח לתגובות ומבטים
לך על זה
זה החיים שלך ותעשה מה שטוב לך
לך על זה
זה החיים שלך ותעשה מה שטוב לך
זה לא מוזר בכלל, רק תדע שלצערי יהיו כאלה שיגידו רע על זה, אבל השמלה יפה ואם זה מה שמרגיש לך בנוח תלבש את זה
יופי לך אבל יש הרבה יותר שלא יצאו איתו בגלל זה וכל הכבוד על אומץ מה עם טמטומם יתר עם הוא לא הומו אין לא סיבה להתלבש ככה
אם* ואין לך זכות לדבר על טמטום יתר
^בואי את כולה בת 14 שמושפעת מהגדרות חברתיות
אנונימית
איך אני מושפעת מהגדרות חברתיות כאן?? בגלל שזה הטעם שלי?? לא הבנתי. ובואי תנסי לכתוב לי הודעה ממשתמש ולא מאנונימי
זה בכלל לא מוזר, תלבש מה שאתה רוצה:)
אל תעשה את זה לעצמך. תגובות של אנשים יהיו אכזריות וחבל על הנפש שלך
לא מוזר בכלל. תלבש מה שאתה רוצה ותעשה מה שעושה לך טוב, לדעתי השמלה מהממת❤
וכן הייתי יוצאת עם מישהו שמתלבש ככה, יש לו סטייל
do it
זה מאוד מוזר
תפסיקו להיות ליברלים בשקל
תפסיקו להיות ליברלים בשקל
זה מוזר אבל תעשה כרצונך
אם אתה בקטע הזה אני מאוד ממליץ על תת קטגוריה של אופנה שנקראית ouji, זה הז'אנר של בנים בתחום הלוליטה
אני מת על בגדים כאלה הם מהממים והלוואי שהיה לי אומץ ללבוש אותם וכסף לקנות אותם
אני מת על בגדים כאלה הם מהממים והלוואי שהיה לי אומץ ללבוש אותם וכסף לקנות אותם
אנונימי
ספאם
תתחפש לזה בפורים
לבגדים אין מגדר, תלבש מה שאתה רוצה❤
יופי עוד אחד שטוף מוח שסיפרו לו בגן שכל אחד יכול להיות מה שהוא רוצה וללכת איך שהוא רוצה,אבל לא א א א א א א א זה פאיקנג לא בסדר שבן הולך כמו בת ולהיפך,זה נראה כאילו הרמת משכל של אנשים פשוט יורדת עם הזמן במקום להתפתח
^ בדיוק ולכל המטומטמים ושקרנים שאומרים שזה מושך אותם או כל אחד יכול להתלבש איך שבא לו שיפסיקו לזיין תמוח
נתחיל מזה שהשמלה מהממת
נעבור לזה שכל מי שבא לרדת על שואל השאלה, מה אכפת לכם מה הוא לובש? מקנאים שיש לו טעם באופנה טוב יותר משלכם?
נעבור לזה שכל מי שבא לרדת על שואל השאלה, מה אכפת לכם מה הוא לובש? מקנאים שיש לו טעם באופנה טוב יותר משלכם?
תגיד לי אתה בסדר,חוש אופנה מהמם???
תגיד לי איפה אתה חיי,זה לא שאני מנסה לפגוע בשואל השאלה או משהו,אני פשוט רוצה שהוא יהיה נורמלי ושלא יחשוב כמו חולה נפש כי ללבוש שמלה אם הוא בן זה פאקינג הזוי בסדר,וכל מי שחושב אחרת ממני יכול ללכת להזדיין כי הוא פשוט לא שפוי
תגיד לי איפה אתה חיי,זה לא שאני מנסה לפגוע בשואל השאלה או משהו,אני פשוט רוצה שהוא יהיה נורמלי ושלא יחשוב כמו חולה נפש כי ללבוש שמלה אם הוא בן זה פאקינג הזוי בסדר,וכל מי שחושב אחרת ממני יכול ללכת להזדיין כי הוא פשוט לא שפוי
ברצינות, לך על זה, תתעלם מאנשים פרימיטיביים שאומרים שאתה לא יכול ללבוש שמלה רק בגלל שאתה בן. השמלה ממש יפה, לך על זה, רק לא בקיץ.
היום בדור שלנו כל אחד יכול להיות מה שהוא רוצה ופשוט זה לא נכוןן,זה שחינכו אותם ככה זה לא אומר שזה בסדר,היום פשוט מנסים לעוות הכל ואני מרחם על כל מי שחושב שזה בסדר
למה שכולם לא יוכלו ללבוש מה שהם רוצים? אין אפילו סיבה אחת הגיונית למה שאתה אומר... מי בכלל קבע ששמלות זה לבנות?
תגיד לי את בסדר??
כן אז אולי בנים עכשיו יצאו לך ביקיני ברחובות וילבשו גם טייץ לא?
זה מאוד נורמטיבי נכון,ואולי שגם הם ילבשו חזיות וישימו מייקאפ מה את אומרת?
תגידי את קוראת את מה שאת כותבת בכלל,לא הכל צריך להשתנות בסדר,,יש דברים שלא צריכים להשתנות,יש דברים שהיו פעם והם היו בסדר ככה,לא צריך לשנות כל דבר כשאין צורך!!!
כן אז אולי בנים עכשיו יצאו לך ביקיני ברחובות וילבשו גם טייץ לא?
זה מאוד נורמטיבי נכון,ואולי שגם הם ילבשו חזיות וישימו מייקאפ מה את אומרת?
תגידי את קוראת את מה שאת כותבת בכלל,לא הכל צריך להשתנות בסדר,,יש דברים שלא צריכים להשתנות,יש דברים שהיו פעם והם היו בסדר ככה,לא צריך לשנות כל דבר כשאין צורך!!!
בנים יכולים ללבוש טייצים ולשים מייקאפ, זה נורמלי לגמרי, תכלס מייקאפ זה סתם צבע לפנים, בקשר לחזייה, בנים לא צריכים.... אבל אם הם רוצים, מי אתה ומי אני שיגידו להם לא לעשות את זה?
בכל מקרה, טייצים זה סתם בד, מייקאפ זה סתם צבע, וכולם יכולים להשתמש בהם
ואוו,אני ממש מצטער אבל אם זו הדעה השלך את כנראה לא בסדר....
מילא שבנות הולכות עם טייץ ורואים להם את כל האיברים אז עכשיו את אומרת שגם לבנים זה בסדר,אם זה ככה את כנראה צריכה טיפול או משהו כי הדעה הזאת לא נורמלית,לפחות לדעתי
מילא שבנות הולכות עם טייץ ורואים להם את כל האיברים אז עכשיו את אומרת שגם לבנים זה בסדר,אם זה ככה את כנראה צריכה טיפול או משהו כי הדעה הזאת לא נורמלית,לפחות לדעתי
אין בזה שום בעיה, אם זה מה שאתה אוהב וזה הסגנון שלך אז לך על זה. רק לא עכשיו כי אתה תמות מחום
נשבעת בכל מה שיש לי שהייתי יוצאת עם מישהו שמתלבש ככה. לפחות יש לו קצת אומץ לבוא ולעשות מה שהוא רוצה בלי הפחד מאנשים כמוך ומגבריות רעילה
snufkin מסכימה איתך לגמרי, אבל לא היו טייצים בתקופת הרנסנס
המכנסיים שהם לבשו לרכיבה על סוסים לא היו כל כך שונים מהטייצים היום
הגיוני...
ואוו,אני פשוט מתאכזב מהתגובות האלה,אתה קורא לדבר הזה חופש??
אתה יודע לפעמים בן אדם צריך קצת גבולות בשביל להשאר שפוי ,ולפי דעתי אם אתה תומך בבן שהולך עם טייץ אתה לא בסדר בכלל,איך אתה יכול לתמוך בזה שיראו לו את האיברים המוצנעים אתה יודע,יש ילדים בחוץ ואני מעדיף שכשיהיו לי ילדים הם לא יראו חרא כזה מסתובב בחוץ,אז תחשוב שוב לפניי שאתה אומר דברים ללא היגיון בסדר...
אתה יודע לפעמים בן אדם צריך קצת גבולות בשביל להשאר שפוי ,ולפי דעתי אם אתה תומך בבן שהולך עם טייץ אתה לא בסדר בכלל,איך אתה יכול לתמוך בזה שיראו לו את האיברים המוצנעים אתה יודע,יש ילדים בחוץ ואני מעדיף שכשיהיו לי ילדים הם לא יראו חרא כזה מסתובב בחוץ,אז תחשוב שוב לפניי שאתה אומר דברים ללא היגיון בסדר...
א' - בין אם יראו לו את האיברים המוצנעים ובין אם לא, זה לא עניינך ולא אתה או הילדים שיהיו לך חייבים להסתכל.
ב' - למה שתגיד מילא בנות? איברים מוצנעים הם איברים מוצנעים, ואם באמת הייתה בעיה שבנים ילכו עם טייץ, היא הייתה תקפה גם לבנות. בכל מקרה, אתה לא חייב להסתכל.
ב' - למה שתגיד מילא בנות? איברים מוצנעים הם איברים מוצנעים, ואם באמת הייתה בעיה שבנים ילכו עם טייץ, היא הייתה תקפה גם לבנות. בכל מקרה, אתה לא חייב להסתכל.
תגיד לג'ורג' וושינגטון שלבש מכנסיים צמודים כמו טייץ לא שפוי, ואז נדבר
חוץ מזה שזין אפשר להסתיר
חוץ מזה שזין אפשר להסתיר
שוב, אתם אומרים כמה זה "לא בסדר" אבל לא מסבירים למה
כן, אין לכם אפילו סיבה אחת
אבל ברצינות אל תלבש את זה בקיץ אתה תמות מחום
בואנה אתם פשוט שרוטים,אתה לא יכול להגיד לילד שעבר מולו דבר כזה ולהגיד לו לאלהסתכל,מספיק שהוא ראה דבר כזה פעם אחת זה ישרוט אותו,
אני אומר מילא בנות,כי דבר כזה כבר אי אפשר לשנות לצערי,ואם אני אגיד דבר כזה יגידו שאני שוביניסט או משהו,אז לדבר הזה עוד איכשהו הקהילה התרגלה ,אז עכשיו אתה תומך בזה שגם בנים יילכו עם זה???
אני אומר מילא בנות,כי דבר כזה כבר אי אפשר לשנות לצערי,ואם אני אגיד דבר כזה יגידו שאני שוביניסט או משהו,אז לדבר הזה עוד איכשהו הקהילה התרגלה ,אז עכשיו אתה תומך בזה שגם בנים יילכו עם זה???
אתה אומר שזין אי אפשר להסתיר או אולי כולם יכלו ערומים זה מה שאתה אומר??
ילכו*
זה נראה כאילו במקום להתקדם עם האינטיליגנציה אתם חוזרים אחורה
זה נראה כאילו במקום להתקדם עם האינטיליגנציה אתם חוזרים אחורה
שואל השאלה:
אומי גאד זה כולה פיסת בד! זה הכל, די להגיד שזה לא בסדר, החברה העולמית החליטה שבגדים כאלו מתאימים לבנות, אז החברה תמיד צודקת?
זה שאיי שם מישהו אחד אמר שזה מתאים לבנות, וזה יתגלגל(כי אנחנו בתור חברה מטומטמת הולכים לפי העדר) זה לא אומר כלום
אומי גאד זה כולה פיסת בד! זה הכל, די להגיד שזה לא בסדר, החברה העולמית החליטה שבגדים כאלו מתאימים לבנות, אז החברה תמיד צודקת?
זה שאיי שם מישהו אחד אמר שזה מתאים לבנות, וזה יתגלגל(כי אנחנו בתור חברה מטומטמת הולכים לפי העדר) זה לא אומר כלום
אנונימי
אני עדיין מחכה שתתנו תשובה אמיתית. סיבה אמיתית ללמה הוא לא יכול ללבוש את זה. בכל מקרה לא יראו לו שום איברים מוצנעים. אם לא תתנו לי סיבה אחת אמיתית, מבחינתי הדיון בנושא נגמר.
אני אמרתי שזין כן אפשר להסתיר לול
ומה ישרוט ילד בלראות גבר בשמלה נו באמת
ומה ישרוט ילד בלראות גבר בשמלה נו באמת
נכון מאוד, אבל מעבר לזה ולזה שאם הם מסתכלים זה מרצונם בלבד, אין שום דבר שבאמת מונע או מהווה סיבה אמיתית למה אסור לו ללבוש את זה.
זו באמת רק פיסת בד
שילבש מה שבא לו
ואוו אתם פשוט שרוטים,שילבש מה שהוא רוצה,מצידי שישנה את המין שלו,לא אכפת לי בסדר,לי זה משנה כי הדבר הזה לא אמור להיות נורמלי ועובדה שהחברה החליטה ככה כי ככה זה אמור להיות,זה שכל קוקסינל רוצה להיות שונה עכשיו ולצעוק שיוויון או משהו כזה זה בעיה שלו
למה זו בעיה שלו? למה זו בעיה? אין לך אפילו תשובה אחת אמיתית. למה שזו תהיה בעיה?
תגידי קראת בכלל משהו ממה שאמרתי או שאת סתם חוזרת על עצמך?
הבעיה שלי היא שאני לא רוצה שהילדים שלי יראו דבר כזה ברחוב ויחשבו שזה בסדר,עכשיו אם את לא רואה בזה בעיה ,זו בחירה שלך,אני רואה בזה בעיה ענקית שבן הולך עם בגדים של בנות ולהיפך
אני חוזרת על מה שכתבתי כי אתה לא עונה. מה הבעיה שבן ילבש שמלות? אין כזה דבר בגדים של בנות, כולם יכולים ללבוש מה שהם רוצים. למה שהילדים שלך לא ילבשו מה שהם רוצים?
אני אמרתי ואני אחזור שוב,הבעיה היא שזה לא הגיוני שגבר ירצה ללבוש בגדים של בנות או שבת תרצה ללבוש בגדים של בנים,עובדה שבשביל זה יש בגדים לבנות ויש בגדים לבנים
מעטים הדברים שבנות יכולות או שלבנות מותר ולבנים לא, ומייקאפ / בגדים כמו שמלות וטייצים לא חלק מהם...
וואי תשמעו אתם לא שפויים בשיט כאילו אתם פשוט לא בסדר ואתם לא מבינים כמה אתה מפגרים בזה שתתמחו במישהו שילך ככה כאילו אפילו קוקסינלים לא התלבשו ככה
תן לי סיבה הגיונית אחת למה שבנים לא יוכלו ללבוש מה שהם רוצים
החיים לא אמורים להיות כלא לרגשות שלנו, ואם אתה קורא לאנשים חופשיים חולי נפש זה רק מעיד על כמה עמוק אתה בכלוב וכמה אתה לא מסוגל להביע את עצמך אז אתה מוציא את הכעס הזה על אחרים
אגב, ההגדרה של מחלת נפש זה כשבן אדם נמצא במצב נפשי בו הוא פוגע בעצמו או באחרים
ללבוש פיסת בד או למרוח צבע על הפנים לא פוגע באף אחד
עובדה שגברים היו לובשים שמלות, פאות, טייץ ואיפור בהרבה תקופות במהלך ההיסטוריה, כמו הרנסנס
אתה רוצה להגיד לי שג'ורג' וושינגטון חולה נפש?
החיים לא אמורים להיות כלא לרגשות שלנו, ואם אתה קורא לאנשים חופשיים חולי נפש זה רק מעיד על כמה עמוק אתה בכלוב וכמה אתה לא מסוגל להביע את עצמך אז אתה מוציא את הכעס הזה על אחרים
אגב, ההגדרה של מחלת נפש זה כשבן אדם נמצא במצב נפשי בו הוא פוגע בעצמו או באחרים
ללבוש פיסת בד או למרוח צבע על הפנים לא פוגע באף אחד
עובדה שגברים היו לובשים שמלות, פאות, טייץ ואיפור בהרבה תקופות במהלך ההיסטוריה, כמו הרנסנס
אתה רוצה להגיד לי שג'ורג' וושינגטון חולה נפש?
אבל סטיגמות מגדריות משתנות עם השנים.
שוב, גברים לבשו מאות שנים שמלות, חצאיות, איפור, וטייצים. אז למה זה לא בסדר? אתה לא מסביר.
בוא נראה אותך טס לסקוטלנד ואומר לגברים שם לא ללבוש חצאיות כי זה נשי. אני דיי בטוח שירביצו לך אבל.
שוב, גברים לבשו מאות שנים שמלות, חצאיות, איפור, וטייצים. אז למה זה לא בסדר? אתה לא מסביר.
בוא נראה אותך טס לסקוטלנד ואומר לגברים שם לא ללבוש חצאיות כי זה נשי. אני דיי בטוח שירביצו לך אבל.
אבל למה שגברים ונשים לא ילבשו כל אחד מה שהוא רוצה? שום דבר רע לא יקרה, היקום לא יתפוצץ ואף אחד לא חייב להסתכל בניגוד לרצונו.
בגלל זה אני לא הולך לשם והולך להטיף להם שזה לא בסדר,פה בארץ הנורמה(שאני מקווה שהיא תשאר ככה) היא שגבר הולך עם בגדים של גברים ובת הולכת עם בגדים של בנות
מכבי בלב, אני מנחש שאתה לא נמשך לבנים, אז בוא אני אגלה לך סוד. אני, והרבה אנשים אחרים, גם בנות, חושבים שגבר בשמלה זה מושך. אז התרוץ הזה של "זה לא מתאים לגוף שלו" הוא שגוי. אם אין לכם טיעון אחר אז תסלחו לי, אבל אני מעדיף להשקיע את הזמן שלי בחנות ספרים שאני עובד בה וכשאסיים עם הבן זוג שלי. אני מניח שהשיחה הסתיימה כאן, אלא אם כן יש לכם טיעון אוחר?
למה שהם לא יראו אותו ויחליטו בעצמם? יש להם שיקות דעת, שהם יחליטו מה הם חושבים על הלבוש שלו
כי ככה לגברים יש בגדים שמתאימים להם ולמבנה גוף שלהם ולבות יש את שלהם את אומרת לתת סיבה הסיבה זה שיש עולם וככה הדברים עובדים וככה עם צריכים לעבוד זה כמו שתשאלי למה לבנים יש זין ולבנות יש כוס ככה זה יש זכר ויש נקבה זכר מתלבש בדרך שיצרו בגדים לגברים ונקבה בדרך שהיא צריכה ועם הוא רוצה להיות
קוקסינל שהיה אני רק אומר שלדעתי זה לא בסדר ואני לא הייתי רוצה שילדים יראו אנשים כאלה
קוקסינל שהיה אני רק אומר שלדעתי זה לא בסדר ואני לא הייתי רוצה שילדים יראו אנשים כאלה