12 תשובות
עוד שבע דקות
כל מה שאת שמעת על 3 בלילה בא מאגדות אורבניות ומסיפורים מהתורה. במדינות מערביות ונוצריות נוטים לאמר שישו מת בשעה 3 בלילה, מה שהופכת אותה לשעה של השטן ולשעה של דברים לא נורמלים או אל טבעיים במילים אחרות. שום דבר מזה לא באמת מוכח מדעית או אמיתי ב100%. פשוט תלכי לישון.
4AM
שואל השאלה:
אבל למה להלחיץ אוף
אבל תודה
שואל השאלה:
ואשת טאקאטא מאשיהו(::)^^ משהוא על זה שהיה לה רוח בחדר והיא פתחה את הסנפצט וכאילו הפילטר זיהה פנים
ומאז זה ממש מפחיד אותי
אוקיי אלה סתם באגים גם לי היה את זה וראיתי את כל הסרטונים האלו וזה לא הפחיד אותי כי אנחנו בארץ ישראל אין פה רוחות וש! ד זה תלוי רק בנו
שואל השאלה:
תודה אני ינסה להתגבר על זה
בבקשה אני כאן לעזור
לא יודע למה עד גיל 12 הייתי פחדן רצח כל דבר קטן הייתי מפחד ממנו והיום אני בן 13 בערך ולא מפחד מכלום
חרדה זה רגש ממש נורא
אומרים שזו השעה של השטן אבל אני הייתי ערה כל הלילה, לא לדאוג.
יאא ראיתי את זה לול פעם אחת פגשתי שד ויש לי התקפי חרדה מזה כבר כמה שנים