5 תשובות
כלום? אגדל אותו.
יתן לך אותו מתנה חח
שואל השאלה:
זה לא מצחיק
זה לא מצחיק
אני מניח שאצטרך להתמודד עם זה אני לא חושב שיהיה לי פשוט אבל לזכות בילד זה משהו
אני כמובן אגדל אותו. אבל להיוולד אוטיסט זה ממש לא בהכרח נורא.
אתה יודע, אוטיסטים בתפקוד גבוהה רואים דברים בצורה אחרת, אבל אפשר לתקשר אתם בקלות.
אתה יודע, אוטיסטים בתפקוד גבוהה רואים דברים בצורה אחרת, אבל אפשר לתקשר אתם בקלות.
באותו הנושא: