7 תשובות
אם את נמצאת בבעיה תפני אלי בפרטי יש לי מכרה שתוכל לעזור לך
שואל השאלה:
הם שלחו לך עד הבית או לנקודת איסוף ?
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה! אני אחכה עד יום חמישי כזה
אנונימית
בהצלחה
תקשיבי גם אני קיבלתי מהם חבילה אבל השירות ממש לא טוב אין להם נציג והגיע מאוחר ורק כשזה הגיע קיבלתי עדכון
היי זה הגיע לך בסוף? אני באותה בעיה
אנונימית
שואל השאלה:
את זוכרת אחרי כמה זמן בערך?
אנונימית