9 תשובות
מה זה בונים חופשיים
למדתי על זה אבל אני לא מקשיבה לשיעורים
אלה שדוחפים חיסונים וסוגדים לשטן^
נשלטים על ידי האילומינאצי
אה תודה^
אם כבר, הקב"ה צוחק עליהם מלמעלה (על אלה שמורדים בו), כמו שנאמר "יוֹשֵׁב בַּשָּׁמַיִם יִשְׂחָק, אֲדנָי יִלְעַג לָמוֹ" (תהילים ב, ד).

מש(ו)געת., אם תרתי- אתן לי הסברים על הובנים החופשיים - מזמן שהם הלחילו (בניית מגדל בבל נגד הקב"ה).
לפחות נדמה להם שהם באמת יכולים להמשיך לצחוק, הם חיים באשליות שהם הכי חכמים ושאנחנו לא יכולים לקלוט ולא לשים לב מספיק למה שהם מנסים לעשות אז הם צוחקים ומזלזלים, הבעיה שבגלל האגו הנפוח שלהם הם גם משאירים הוכחות לקיומם ורצונם לשלוט מה שמפיל אותם ואנשים עולים על זה, הבדיחה על חשבונם לגמרי! מסכימה עם תוצאה ^
ממש
הם מתגלגלים מצחוק
אחרת תני לי סיבה אחת למה הכת החשאית בעולם תשים את הלוגו שלה על השטר ההכי נפוץ בעולם כשכתוב מסביב סדר עולמי חדש בלטינית, והשנה שהם הוקמו
(למי שמתעניין זה השטר של דולר 1 מאחורה בצד שמאל יש עיגול עם הלוגו ומה שאמרתי תחפשו את המילים בגוגל יהיה לכם תרגום)

אשכרה אפילו בדגל אמריקה הם עשו את מספר הפסים

אפילו לוציפר - השטן הנורא (בנצרות) - בתרגום מלטינית זה "כוכב השחר" או "אל האור"
מה חשבת שקורה בעולם קפיטליסטי
לדעתי הם צוחקים מהבית הלבן... או מהפדרל ריזרב