3 תשובות
בים.
בים
תלויי אני לדוגמא ממש קשה לי להצטלם בחוץ כי אני מסתנןורת מהשמש ובכל התמונות העיניים שלי עצומות, ובבוק של הבת מצווה שלי כל התמונות בחוץ יצאו סבירות מינוס יחסית לאלה בסטודיו
אנונימית