40 תשובות
לצערי כן. יש לה שירים מקפיצים.
פעם היום לא
אנונימי
איכ, השירים שלה נשמעים כאלה מעפנים, כאילו באמת, שירים מכוערים!
אנונימית
לא, חוץ מlevitating בשביל ספורט, אני בכללי לא אוהבת שירים קופצניים כל כך.. ובמיוחד לאור הדברים שהיא עשתה נגדנו, אבל משתדלת להפריד בין הזמר לבין השירים שלו.
לא, חוץ מlevitating פעם ב שומעת
לא , הם מכוערים לדעתי אף פעם לא שמעתי.
שואל השאלה:
^^כן אולי לא תדברי באנונימיות אם את כל כך בדעה שלך
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אולי גם תודי לה על זה שהיא מביאה נשק לאויב בשביל שיהרגו אותנו
אנונימית
יש לה שירים טובים אבל בגלל האנטישמיות סליחה אני לא אפסיק לשמוע שירים טובים זה כמו הארי סטיילס נראה אם מישהו יפסיק לשמוע שירים שלו אם הוא יהיה אנטישמי כלפי ישראל
לא.
כן
במיוחד התחלתי לאהוב אותה כשהיא התחילה לתמוך בפלסטין
אנונימי
פעם שמעתי אבל מאז שהיא העלתה נגדנו הפסקתי
לא, אף פעם לא שמעתי אותה ואני אפילו לא זוכר איך היא נראית כי היא לא מעניינת.
גם לפני זה לא שמעתי אותה, שתקבל סרטן ושיתוק
אנונימית
כן
אנונימית
המשפחה שלה מרקע מוסלמי,אין פלא שהיא תומכת בפלסטין
אנונימית
כן היא מדהימה
כן נו יש לה שירים טובים
אין מה לעשות החיים קשים שירים יפים.
לא אם אני שומעת את השירים שלה זה מביא לה צפיות וצפיות מביאות כסף לא שחסר לה אבל היא פשוט נוראית אנטישמית מגעילה
מאיפה באה החוסר מוסריות ואהבת האדם לקרוא לה כך.וכן אני שומעת את השירים שלה בלי קשר לדעותיה.
כן השירים שלה טובים(:
אממ מעולם לא שמעתי אותה אז זו לא הייתה בעיה
ממש לא ג'יפה וכן.
רק שיר אחד שזה שלה ושל עוד מישהו, ואף פעם לא בערוץ שלה. רק בערוצים שעושים ליריקה לשירים.
את מתכוונת lyrics?^
אני מעריץ אותך שרשמת דואה ג'יפה
כע
כן, יש לה שירים טובים מה לעשות.
לא, זה פשוט לא הסגנון שלי
זה לא דואה ליפה?. ולא
פעם היום ממש לא
כן זה אחלה שירים
אנונימי
לא, כל אחד והטעם שלי ואישית אני לא אוהב את השירים שלה.
ואגב, דואה ליפה היא יוצרת שירים, הדעה הפוליטיקה לא צריכה / אמורה בכלל לעניין אותכם. זה כמו שלא תלכו לראות סרט בגלל דעות שוביניסטיות / גזעניות וכל דבר אחר של הבמאי, אתם באים לסרט נקודה כי באלכם לראות את הסרט ולא אכפת לכם מי האנשים שעבדו מאחוריהם.
כן יש לה שירים טובים.
חס וחלילה
אבל אבא שלי כן
כן. יש שירים שלה שאני אוהבת ואהנה לשמוע אותם.
ואני יודעת להפריד מאמן למוזיקה שלו
אנונימית
כן אני שומעת אל תכנסו לי למה אני שומעת או לא כי זה לא עניינו של אף אחד כמו שאתם אומרים שזה לא ענייננו להיכנס לכם לצלחת
אוהב את השירים שלה, לא אותה!