33 תשובות
שניהם מושלמים
אנונימי
עדיי ^.^
גאיה ניראלי יותר יפה ויותר מיוחד
גאיה יותר יחודי ויותר יפה
עדי... אני אוהבת את המשמעות.
בעני עדי...
עדי..
עדי (:
זה תכשיט
שמות חרושים.. ליאן הכי יפה;)
עדי ברור! זה שם מושלם:)
עדי:)
*ליאן זה גם חרוש.. למי שכתבה
גאיה d:
עדי (:
גאיה (:
יש ילדה שאני לא סובלת שקוראים לה עדי... וגם גאיה זה שם הרבה יותר יפה
לי קוראים עדי:) הבעיה היחידה שאם אני רוצה לשמור על המשמעות ולשנות לאנגלית השם לא משהו (ג'ואל) אבל אני מאד אוהבת אותו
נחמד שיש כאן הרבה שאוהבים אותו.. ולזאת שאמרה שיש ילדה שהיא לא סובלת בשם הזה- לא כל מי שקוראים לו ככה לא נחמד:/
אנונימית
גאיה זה שם מושלם..:p
עדי
לדעתי גאיה זה שם יותר יפה ויותר מיוחד:p
אני לא מכירה אף ילדה שקוראים לה גאיה וזה נשמע יפה (:
ואני גם לא כ"כ אוהבת את השם עדי..
שיר
d:
חחח עדי
גאיה, זה שם מדהים...
אנונימי
גאיה מהמם
אנונימית
גאיה
לפי דעתי גאיה.. כי זה שם מיוחד כזה שאין אותו להרבה בנות (: