16 תשובות
לפעמים אני חסרת חוט מחשבה
אני גם עצבנית כמו ספל רותח
ויותר מידי מדברת נגוע
ורגישה מאד לאימפולסיביות
וביישנית נורא
אנונימית
אין לי סבלנות ואני מתעצבנת מהר
אממ החיסרון באישיות שלי זה כלום (רציני)
אני צינית
הרבה יותר מדי צינית וגם חסרת טקט
לא יודעת להפסיד וחסרת סבלנות
לפעמיים אני קשה עם עצמי וישירה מידי כלפי אחרים
ירידות חדות במצב רוח, לפעמים חסרת סבלנות, סגורה בחבורות
שקטה
חושבת יותר מדי
קשה עם עצמי
ביקורתית
לא יודעת להסתיר רגשות
אנונימית
אני מתעצבנת בקלות
חסרת סבלנות
עצלנית
כנראה אני הבן אדם הכי שלילי בעולם הזה
אני תמיד שופטת בנות אפילו שאנלא מכירה אותן(וזה ככה רק עם בנות)
אני ממש ביישנית ובגלל זה אני פחות מתחברת לאנשים
בְכֹל מִקְרֵה לְכוּלָנוּ יֶש חֶסְרוֹנוֹת!
יחסית חם מזג
קר במיוחד לבנות שאני יוצא איתן
אוהב לשחק משחקים ו לעצבן
דיי חסר טאקט - שולט בזה, מחליט בכל זאת לזרוק את המילים למרות שאני יודע שזה הולך לפגוע במישהי, מישהו לא אכפת לי...
עושה דברים ב אופן פזיז, יוצא עם בחורה נפרד ממנה לאחר מכן מתחרט על זה ו לוקח את הדיכאון של הפרידה ל יזיזה, במקום לחשוב קצת אני פשוט הולך לשכב עם מישהי.
נדיר ו קרה לי פעם אחת בחיים שלקחתי הפסקה של חצי שנה
שואל השאלה:
איזה כיף זה שאלות עם היענות רצינית ובלי ציניות
תודה לכולם :)
אנונימית
אם מישו פוגע בי אפילו בלי לשים לב שהוא פוגע בי אני אזכור לו את זה לכל החיים גם בלי שהוא ידע אני אשב ויבכה על זה עם עצמי וישנא אותו בלי שיהיה לו מושג בכלל
אני פשוט לא סולחת
שואל השאלה:
נראה לי שהרבה ככה אז זה ממש לא נורא :)
אנונימית