15 תשובות
תשארי, חבל שתפסידי את כל הזכויות של משוחררים על חודש אחד.
אם נשארו לך ימי חופש לקחת, תנצלי אותם (אפילו תקחי הכל בבת אחת בסוף וככה כאילו תסיימי מוקדם יותר).
אם נשארו לך ימי חופש לקחת, תנצלי אותם (אפילו תקחי הכל בבת אחת בסוף וככה כאילו תסיימי מוקדם יותר).
כולה חודש, בשביל זה להפסיד את כל ההטבות? כבר עברת 11 כאלה, מה זה בשבילך לעבור עוד אחד
תנצלי את ימי החופש שנשארו לך וסיימת עם זה
תנצלי את ימי החופש שנשארו לך וסיימת עם זה
כן.
לא צריך יותר לפי דעתי
לא צריך יותר לפי דעתי
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
אנונימית
תשארי תהיי חזקה, יעבור ציק צ'ק
בהצלחה!
בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה רבה היחס שם פשוט נורא שאני מתה
לברוח ❤❤❤
תודה רבה היחס שם פשוט נורא שאני מתה
לברוח ❤❤❤
אנונימית
חחח אם את רוצה מוזמנת לדבר איתי , אני משרתת עכשיו:)
שואל השאלה:
תודה רבהה
תודה רבהה
אנונימית
בשמחה:)
שואל השאלה:
לא
נותן לי כי יש לי 2 פרחים
לא
נותן לי כי יש לי 2 פרחים
אנונימית
שואל השאלה:
אוי
אוי
אנונימית
חח תשיגי
זה קל
זה קל
שואל השאלה:
את גם עשית שנה?
את גם עשית שנה?
אנונימית
גם לי נשאר ככה
עוד שבועיים נשאר לי
זה כלום
נעבור את זה:)
עוד שבועיים נשאר לי
זה כלום
נעבור את זה:)
שואל השאלה:
אוקיי אז אסיים שנה תודה ❤
אוקיי אז אסיים שנה תודה ❤
אנונימית
באותו הנושא: