6 תשובות
במקומם- הייתי מתחרפנת
גם כשאני מחמיאה למישהי והיא דופקת לי אני יודעת זה מבאס
כי אני שמחה שניא אוהבת את עצמה אבל מן הראויי להגידד תודהה
גם כשאני מחמיאה למישהי והיא דופקת לי אני יודעת זה מבאס
כי אני שמחה שניא אוהבת את עצמה אבל מן הראויי להגידד תודהה
הייתי מעיף לה כאפה
שתאמר תודה פשוט
שתאמר תודה פשוט
שהיא שחצנית
אני רוצה להעיף כאפה לאנשים שמאמינים במזלות
חח וגם מי שמאמין המזלות מוריד לי חחח סורי
שואל השאלה:
אוו פאק אבל אני מזל אריה
כולם נרקסיסטים
אוו פאק אבל אני מזל אריה
כולם נרקסיסטים
אנונימית
באותו הנושא: