תשובה אחת
היי אנונימית,
מהתגיות שבחרת לעלות ומתוכן הפוסט עולה תחושת דכאון וסקרנות ביחד.. אולי מצד אחד הדיכאון מוריד אותך למטה, כמו עוגן, ואולי מהצד השני ההיאחזות בתקווה.. נראה שאת במאבק עצמי.. מרצון לקבל עזרה וגם מהרצון לדחות אותה מחשש שלא תצליח..
יקרה, האם חשבת לשתף מישהו שקרוב אליך בתגיות שעלית איתן?
"עולם מוזר כולו שלך כשהתקווה בלב בוערת. יש בדידות, יש כאב והתקווה איתך נשארת.. אל תאבד אותה, תשמור עליה ומה יהיה מחר.. אין איש יודע" שיר תקווה-מירי מסיקה.
אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני מזמינה אותך להיכנס לצ'אט האנונימי שלנו ולקיים שיחה עם אחד המתנדבים ואולי ביחד נוכל לחשוב על עוד דרכים להתמודד..
מחכים לך,
שלך,
מתנדבת סה"ר