4 תשובות
אני אובחנתי אצל מטפלת שלי ובצורה יותר רצינית ורשמית אצל פסיכיאטר. אגב אל תלחצי מהשאלות ופשוט תעני על הכל הכי בכנות שאת יכולה. יהיה בסדר :)
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימית
אצל פסיכולוג אל תילחצי זה בסדר תהיי רגועה לפני
אצלי פסיכולוג אבחן חרדה חברתית
אמנם אין לי אבחון רשום בדף אבל זה משהו שדי קל לזהות ואין לי בכלל סיבה ללכת לאבחן את זה,
אז כן פסיכולוג כן יכול להגיד לך אם יש לל או לא
אל תפחדי ללכת לפסיכולוג זה יכול לעזור לך מאודד
אמנם אין לי אבחון רשום בדף אבל זה משהו שדי קל לזהות ואין לי בכלל סיבה ללכת לאבחן את זה,
אז כן פסיכולוג כן יכול להגיד לך אם יש לל או לא
אל תפחדי ללכת לפסיכולוג זה יכול לעזור לך מאודד
באותו הנושא: