2 תשובות
אם אתה אוהב אותך תילחם אם לא אז לא;
אנונימי
אם אתה באמת מרגיש אחיה רגשות עמוקים ורציניים ו*אתה* חושב שהיא שווה את המאמץ, לך על זה. לא משנה מה עומד בדרכך אל אהבה אמיתית, לך על זה. מה יש לך להפסיד? אגו? לא שווה לוותר עת זה
לך על זה! מאמינה בכם ובהצלחה!
לך על זה! מאמינה בכם ובהצלחה!
באותו הנושא: