8 תשובות
לא אל
לדעתי לא אבל תעשי רק מה שטוב לך
זה לא יכול לעשות לך אקנה אם פשוט תנקי ממש טוב כשאת מורידה
תעשי מה שאת אוהבת
כל עוד את מרגישה שאת רוצה,
זה לא חייב להיות איפור איפור,
זה אך ורק אם את מחליטה שבא לך להתחיל,
אבל איפור לא אמור לעשות פצעים, זה רק אם את לא מורידה אותו בלילה ונשארת איתו ולא שוטפת פנים עם סבון פנים וכו..
אבל זאת החלטה אך ורק שלך אם כן או לא,
זה שיקול שלך, את יכולה פשוט למצוא את הסגנון שלך באיפור.
זה לא חייב להיות איפור איפור,
זה אך ורק אם את מחליטה שבא לך להתחיל,
אבל איפור לא אמור לעשות פצעים, זה רק אם את לא מורידה אותו בלילה ונשארת איתו ולא שוטפת פנים עם סבון פנים וכו..
אבל זאת החלטה אך ורק שלך אם כן או לא,
זה שיקול שלך, את יכולה פשוט למצוא את הסגנון שלך באיפור.
אני בעד שלא, אבל אם מרגישה שאת רוצה ואת אוהבת את עצמך עם איפור אז לכי על זה!!!!
העיקר שאת אוהבת איך שזה נראה עליך 3>
(זה לא יעשה לך אקנה אם לא תלכי לישון עם איפור)
העיקר שאת אוהבת איך שזה נראה עליך 3>
(זה לא יעשה לך אקנה אם לא תלכי לישון עם איפור)
בשביל מה? את עוד צעירה. את יכולה מדי פעם למרוח איילינר ומסקרה כדי להרגיש יפה, אבל לא צריך באופן יומיומי.
באותו הנושא: