5 תשובות
לדעתי מיינקראפט, משחק יותר מהנה ויותר זול.. call of duty זה משחק מאוד אלים ואני לא מוצא בו הרבה עניין.
קול אוף דיוטיי!!
קול אוף דוטי ברור!!
אם זה היה מחשב, אז הייתי אומר מיינקראפט בלי לחשוב פעמיים, אבל מיינקראפט באקס בוקס הרבה פחות כיפי, ולדעתי cod הרבה יותר כיף לאקסבוקס ממיינקראפט לאקסבוקס. ואני אומר מניסיון, יש לי את שניהם.