10 תשובות
להיות פחות זמן בבית.
או לדבר איתם, או להיות פחות זמן בבית.
נגיד למצוא לך איזה מקום שקט, פרטי... אולי ללכת לחוף ים מידי פעם או משהו כזה.
תאמיני לי שזה הכי טוב, שם יהיה לך את כל הפרטיות והשקט בעולם.
נגיד למצוא לך איזה מקום שקט, פרטי... אולי ללכת לחוף ים מידי פעם או משהו כזה.
תאמיני לי שזה הכי טוב, שם יהיה לך את כל הפרטיות והשקט בעולם.
שואל השאלה:
אני בת 12
ואני לא יכולה להיןת פחות זמן בבית עכשיו חופש גם ככה בקושי יש לי חברים אין לי לאן לצאת.
אני בת 12
ואני לא יכולה להיןת פחות זמן בבית עכשיו חופש גם ככה בקושי יש לי חברים אין לי לאן לצאת.
אנונימית
אם את בת 12 זה לא כזה נורא. כמה שאת לא רוצה להאמין בזה, את עוד ילדה.
יכול להיות שבראש של ההורים שלך את עדיין ילדה ובגלל זה הם מתיחסים אלייך ככה.
את פשוט צריכה לשבת איתם לשיחה בוגרת, אין דבר ששיחה טובה לא יכולה לפתור, תאמיני לי.
את פשוט צריכה לשבת איתם לשיחה בוגרת, אין דבר ששיחה טובה לא יכולה לפתור, תאמיני לי.
שואל השאלה:
איש רציני^ תאמין לי שזה כן נורא
אין לי בכלל פרטיות בבית
איש רציני^ תאמין לי שזה כן נורא
אין לי בכלל פרטיות בבית
אנונימית
ואת באמת עדיין ילדה, חשבתי שאת בוגרת יותר.. גם לי בגילך לא הייתה פרטיות בכלל.
אבל גדלתי קצת, וקיבלתי את כל הפרטיות שבעולם.
אבל גדלתי קצת, וקיבלתי את כל הפרטיות שבעולם.
זה בסדר שאין לך פרטיות אבל בגיל 12
אז תסתגרי במקלחת במצבים שאת מרגישה שאת צריכה פרטיות.
את עוד ילדה והם לא עושים את זה מתוך מטרה לפגוע בך. הם רק רוצים לשמור עלייך.
את עוד ילדה והם לא עושים את זה מתוך מטרה לפגוע בך. הם רק רוצים לשמור עלייך.
סיסמא לטלפון, ואם הם נכנסים לחדר שלך בלי לדפוק תגידי להם בכל פעם מחדש. ותתחילי להסתיר מהם מה את עושה כשאת נפגשת עם חברות וזה, זה יעצבן אותם, וטוב שכך
באותו הנושא: