4 תשובות
אני ככה
נראה לי זה בסדר
נראה לי זה בסדר
זה מעולה.
יש יתרונות וחסרונות.
מניסיון שלי אני רואה איך אנשים אוהבים לקרב אליהם טיפוסים שמחים ובולטים עם ביטחון, ולצערי לא לכל אחד יש את האינטיליגנציה הריגשית המינימלית כדי להבין שאלו שקצת יותר שקטים כאלה לא כי הם לא מעוניינים להכיר- אלא כי לוקח להם זמן להיפתח או שהם ביישנים או שקשה להם בסיטואציות חברתיות, ושדווקא להם צריך להשתדל להושיט את היד יותר.
אז השקט הזה יכול ליצור אצל אחרים תחושה שאת לא מעוניינת להכיר, מה שיוכל למנוע ממך אינטראקציות איתם.
מצד שני- זו לא תכונה רעה, ויש בזה דווקא משהו מאוד מסקרן וחיובי. כי זו מעין מסננת כזו של אנשים וסביר להניח שמי שיראה בך את המעבר עוד בהתחלה- יהיה שווה את זה. גם עבורך זה משחק יתרון כי עדיף כמה חברים טובים ש"יעברו את המבחן" ותרגישי איתם בנוח מאשר מלא חברים עם היכרות די שטחית.
בשורה תחתונה-
לא הייתי מנסה להיות מישהי שאני לא אם התכונה הזו הייתה טבועה בי, אבל כן הייתי דואגת להעביר לצד השני מי אני כדי לתת הזדמנות להכיר אותי בלי לשפוט
מניסיון שלי אני רואה איך אנשים אוהבים לקרב אליהם טיפוסים שמחים ובולטים עם ביטחון, ולצערי לא לכל אחד יש את האינטיליגנציה הריגשית המינימלית כדי להבין שאלו שקצת יותר שקטים כאלה לא כי הם לא מעוניינים להכיר- אלא כי לוקח להם זמן להיפתח או שהם ביישנים או שקשה להם בסיטואציות חברתיות, ושדווקא להם צריך להשתדל להושיט את היד יותר.
אז השקט הזה יכול ליצור אצל אחרים תחושה שאת לא מעוניינת להכיר, מה שיוכל למנוע ממך אינטראקציות איתם.
מצד שני- זו לא תכונה רעה, ויש בזה דווקא משהו מאוד מסקרן וחיובי. כי זו מעין מסננת כזו של אנשים וסביר להניח שמי שיראה בך את המעבר עוד בהתחלה- יהיה שווה את זה. גם עבורך זה משחק יתרון כי עדיף כמה חברים טובים ש"יעברו את המבחן" ותרגישי איתם בנוח מאשר מלא חברים עם היכרות די שטחית.
בשורה תחתונה-
לא הייתי מנסה להיות מישהי שאני לא אם התכונה הזו הייתה טבועה בי, אבל כן הייתי דואגת להעביר לצד השני מי אני כדי לתת הזדמנות להכיר אותי בלי לשפוט
את לא היחידה שככה . זאת הכרות ראשונית
אם את רוצה לשנות את זה אז למה בדיוק? לאחת שפתוחה על ההתחלה? זה קצת מוריד מערך האישיות..
אם את רוצה לשנות את זה אז למה בדיוק? לאחת שפתוחה על ההתחלה? זה קצת מוריד מערך האישיות..
באותו הנושא: