4 תשובות
מה הבעיה?
לא מביך בכלל ובטוחה שהוא מעריך
זה מראה שאת דואגת לו אני מאוד מעריכה שכותבים לי את זה
ממש לא מביך! זה מראה שאכפת לך ממנו