4 תשובות
מה הבעיה?
לא מביך בכלל ובטוחה שהוא מעריך
זה מראה שאת דואגת לו אני מאוד מעריכה שכותבים לי את זה
ממש לא מביך! זה מראה שאכפת לך ממנו
באותו הנושא: