18 תשובות
מאודד
מאוד מאוד מאוד אבל מאוד מומלץ, כל דקה את צוחקת זה כמו סטאנדפ
T_T
אני רואה מחר אני אעדכן אם זה היה טוב
חביב
לא מבינה את ההייפ עליו
הוא מצחיק לאיזה 3 שניות ואחרי 3 שניות את עם פרצוף ישר שוב
נחמד אם אין לך מה לראות
שואל השאלה:
^^ אני גם רואה מחר
יאעאע איפה את רואה .?
אני בסינמה סיטי נתניה
אותי זה לא ממש הצחיק רק משהו אחד בקושי
סרט מזעזע, יצאתי באמצע.
אנונימי
כן
אנונימית
יפה ומצחיק!
היו קטעים שעצמתי חזק את העיניים או נפערתי מהמילים הגסות, אבל היה מצחיק סך הכל.
thv
אחים שלי ראו אותו, הם אמרו שהוא שבר אותם מצחוק והוא די מומלץ
סרט מצוין
היה נחמד כאלו זה היה מצחיק אבל לא קורע
מלא אומרים שכן אבל אני אישית לא ראיתי אותו
אם את מעל גיל 12 ויש לך הומור כחול את תאהבי את הסרט