3 תשובות
אישית כשאני מסטול כל מה שאני רוצה לעשות זה לשכב על המיטה ולאכול משהו מתוק. רוב האנשים שאני מכיר לא אוהבים לאכול אחרי שהם משתכרים. לא ידוע לי שאלכוהול עושה לך מאנצ'ים אז אני מניח שזה נפוץ.
4AM
שואל השאלה:
אבל כזה מה בא לאנשים אחרי שהם שותים??? כי אני לא משתכרת בקלות אז אף פעם לא היה לי
כל דבר מתוק מלוח או שומני. תנסי צ'יפס עם שוקולד או פסטה עם גבינה וצ'ילי זה תמיד עוזר להנגאובר. רק אל תאכלי יותר מדי כי את עלולה להקיא או להרגיש יותר גרוע.
4AM