9 תשובות
תלוי מה קרה שניתקתם את הקשר
אולי זה טוב הריחוק הזה
אולי זה טוב הריחוק הזה
אין לך מה להפסיד, מקסימום לא תדברו כמו שגם ככה לא דיברתם עד עכשיו
תשלחי. חד משמעית.
תנסי לחדש...
לא יעבוד?
אוקי. את ניסית. אין מה לעשות מעבר לזה...
תנסי לחדש...
לא יעבוד?
אוקי. את ניסית. אין מה לעשות מעבר לזה...
לשלוח.
למה בא לך לשלוח? מה את רוצה שיקרה בינכם? ולמה הקשר נותק?
את יכולה לשלוח מה את מפסידה
אנונימי
שואל השאלה:
סתם רציתי לכתוב "היי" ולראות לאן זה יוביל
סתם רציתי לכתוב "היי" ולראות לאן זה יוביל
אנונימית
שלחת?
שואל השאלה:
לא בסוף לא
לא בסוף לא
אנונימית
באותו הנושא: