4 תשובות
לפעמים ההורמונים במוח מתאזנים אבל לפעמים באמת צריך לקחת לכל החיים.
כדורים לא עוצרים את הדיכאון שלך, הם מונעים אותו. הבעייה היא שהם לא תמיד עובדים ואת עלולה לעבור בין כמה וכמה כדורים עד שתמצאי אחד שעובד עליך. ולא, כדורים לא מגבירים את רמת הסרטונין שלך. הם מאזנים את הניורונים שמשפיעים על מצב הרוח שלך.
4AM
זה כדורים שבדרך כלל לוקחים לכל החיים.אסור לשכוח לקחת אותם
גורם לתאי העצב של הסרוטונים להפתח