10 תשובות
פסיכיאטר
אנונימית
גם אני ככה, הלוואי והייתי יודע איך לצאת מזה אבל אני לא, נעצתי.
אנונימי
הלוואי שהייתי יכולה להיות חברה שלך ובאמת שהייתי שמחה , זה פחות ריאליסטי :(
אני רק יכולה להגיד שאני מקווה שהכל ישתפר אבל בבקשה תטפלי בעצמך בעניין הפרעות האכילה והפגיעה העצמית , נשמע שמאוד כואב לך מבפנים ,
ואני לא יכולה להגיד לך שכל החיים לפנייך והכל בסדר , כי גם עכשיו את צריכה לדאוג לעצמך, כדי שהחיים שלפנייך באמת יהיו בסדר.
תלכי לטיפול מקצועי, תשתפי מישהו מהמשפחה
אני רק יכולה להגיד שאני מקווה שהכל ישתפר אבל בבקשה תטפלי בעצמך בעניין הפרעות האכילה והפגיעה העצמית , נשמע שמאוד כואב לך מבפנים ,
ואני לא יכולה להגיד לך שכל החיים לפנייך והכל בסדר , כי גם עכשיו את צריכה לדאוג לעצמך, כדי שהחיים שלפנייך באמת יהיו בסדר.
תלכי לטיפול מקצועי, תשתפי מישהו מהמשפחה
אין לי חברים כבר הרבה זמן
ואני גם בודדה והחופש דיי רע..
ואת נשמעת ילדה ממש חמודה ואם את רוצה לדבר את הכי מוזמנת לפרטיי
ואני גם בודדה והחופש דיי רע..
ואת נשמעת ילדה ממש חמודה ואם את רוצה לדבר את הכי מוזמנת לפרטיי
קודם כל את רק בת 17, אני מבין שעבר עלייך עבר ממש לא קל אבל את נמצאת פה איתנו כי את חזקה. את צריכה לזכור את זה.
יש לך את החופש הזה וגם של שנה הבאה להרגע, להיות עם עצמך, לא משנה אם יש לך חברים או לא, את תמצאי את עצמך. את צרכיה להכיר את עצמך וזה קורה כשאת לבד ושאת מבינה שאת לא צריכה להיות עם אנשים אחרים. העובדה שאת עברת את כל זה אומר שאת מישהי ממש חזקה והלוואי והייתי מכיר אותך במציאות. את תכירי מלא אנשים במיוחד בצבא, גם אם לא תנסי את תכירי, שלא תהיה לך שום חשש מזה גם
קודם כל, אני תמיד פה אם את צריכה משהו ולפרוק עוד.
יש לך את החופש הזה וגם של שנה הבאה להרגע, להיות עם עצמך, לא משנה אם יש לך חברים או לא, את תמצאי את עצמך. את צרכיה להכיר את עצמך וזה קורה כשאת לבד ושאת מבינה שאת לא צריכה להיות עם אנשים אחרים. העובדה שאת עברת את כל זה אומר שאת מישהי ממש חזקה והלוואי והייתי מכיר אותך במציאות. את תכירי מלא אנשים במיוחד בצבא, גם אם לא תנסי את תכירי, שלא תהיה לך שום חשש מזה גם
קודם כל, אני תמיד פה אם את צריכה משהו ולפרוק עוד.
שואל השאלה:
תודה שהתייחסתם לעיניין הנפשי,אבל בסך הכל אמרתי את זה כתוספת
לא אומרת שזה לא משהו קשה שאני מתמודדת איתו
אבל השאלה היא על הקושי בבדידות כמו שהסברתי...
ואין לי את היכולת ללכת לטפל בזה וכן ההורים יודעים.
תודה שהתייחסתם לעיניין הנפשי,אבל בסך הכל אמרתי את זה כתוספת
לא אומרת שזה לא משהו קשה שאני מתמודדת איתו
אבל השאלה היא על הקושי בבדידות כמו שהסברתי...
ואין לי את היכולת ללכת לטפל בזה וכן ההורים יודעים.
אנונימית
נכון נכון אני יודעת סליחה זה פשוט היה לי חשוב להגיד אבל בעניין הבדידות
את צריכה להבין שכל אחד בתיכון מרגיש ככה פחות או יותר כמובן שיש מינונים לזה אבל קודם כל אם את נמצאת באשליה של "לכולם יש חברים והרבה" אז צאי מזה כי זה באמת אבל באמת לא ככה.
כי בדידות אפשר להרגיש גם אם אתה לא בודד פיזית.
אני רק יכולה להגיד שאת יכולה לנסות להכיר חברים בכל מיני מסגרות, מחוייבות אישית אם לא סיימת,
אולי תתחילי לעבוד? זה יכול לקדם אותך
את צריכה להבין שכל אחד בתיכון מרגיש ככה פחות או יותר כמובן שיש מינונים לזה אבל קודם כל אם את נמצאת באשליה של "לכולם יש חברים והרבה" אז צאי מזה כי זה באמת אבל באמת לא ככה.
כי בדידות אפשר להרגיש גם אם אתה לא בודד פיזית.
אני רק יכולה להגיד שאת יכולה לנסות להכיר חברים בכל מיני מסגרות, מחוייבות אישית אם לא סיימת,
אולי תתחילי לעבוד? זה יכול לקדם אותך
שואל השאלה:
כן ברור לי שהרבה נערים מרגישיל בודדים,זה לא משנה אם אתה מוקף באנשים או לא אתה עדיין בבועה של עצמך וכל אחד עובד הרבה בגיל הזה
אבל אני כן רואה אנשים שאני מכירה ואת כל החוויות שהם עוברים,גם אם הם עוברים דברים רעים יש להם גם את העליות
וקשה לי להכיל את הפספוס הגדול הזה בזה שוואלה עוד שנה ועברצי את כל השלב הזה ולא חוויתי שום דבר בחיים לא הייתי במועדון או במסיבה או יצאתי עם חברים וזה מבאס ממש
כן ברור לי שהרבה נערים מרגישיל בודדים,זה לא משנה אם אתה מוקף באנשים או לא אתה עדיין בבועה של עצמך וכל אחד עובד הרבה בגיל הזה
אבל אני כן רואה אנשים שאני מכירה ואת כל החוויות שהם עוברים,גם אם הם עוברים דברים רעים יש להם גם את העליות
וקשה לי להכיל את הפספוס הגדול הזה בזה שוואלה עוד שנה ועברצי את כל השלב הזה ולא חוויתי שום דבר בחיים לא הייתי במועדון או במסיבה או יצאתי עם חברים וזה מבאס ממש
אנונימית
שואל השאלה:
ולא עובד לי עם להכיר אנשים ובקשר לעבודה בגלל המצב הנפשי אני לא יכולה
ולא עובד לי עם להכיר אנשים ובקשר לעבודה בגלל המצב הנפשי אני לא יכולה
אנונימית
אני גם ככה
עברתי חרם וזה שיבש לי את המצב החברתי
אני בחורה בת 19 ללא חבר אחד
זה מקשה נכון
אבל אני מתמודדת
אני עדיין משרתת, עובדת וממשיכה הלאה
אסור לנו להתקע בעבר
אם אין חברים, יוצאים לבד , חד משמעית.
נכון זה לא אותו דבר אבל אף פעם את לא יודעת את מי תכירי בדרך, איך יהיה לך
כי זה עדיף מאשר להתקע בבית לבד
עברתי חרם וזה שיבש לי את המצב החברתי
אני בחורה בת 19 ללא חבר אחד
זה מקשה נכון
אבל אני מתמודדת
אני עדיין משרתת, עובדת וממשיכה הלאה
אסור לנו להתקע בעבר
אם אין חברים, יוצאים לבד , חד משמעית.
נכון זה לא אותו דבר אבל אף פעם את לא יודעת את מי תכירי בדרך, איך יהיה לך
כי זה עדיף מאשר להתקע בבית לבד